You cannot select more than 25 topics Topics must start with a letter or number, can include dashes ('-') and can be up to 35 characters long.

229 lines
6.3 KiB
GDScript

extends Node2D
func createRandomPrimeraFila():
var celdaPunto1x=0
var celdaPunto1y=0
var celdaPunto2x=64
var celdaPunto2y=0
var celdaPunto3x=64
var celdaPunto3y=64
var celdaPunto4x=0
var celdaPunto4y=64
for c in range(1, 11):
print(c)
var celda = Polygon2D.new()
celda.name = "celda_"+str(c)
celda.color = "#000000"
celda.z_index = -1
celda.set_polygon(PoolVector2Array([Vector2(celdaPunto1x,celdaPunto1y),Vector2(celdaPunto2x,celdaPunto2y),Vector2(celdaPunto3x,celdaPunto3y),Vector2(celdaPunto4x,celdaPunto4y)]))
celdaPunto1x=celdaPunto1x+64
celdaPunto1y=celdaPunto1y+0
celdaPunto2x=celdaPunto2x+64
celdaPunto2y=celdaPunto2y+0
celdaPunto3x=celdaPunto3x+64
celdaPunto3y=64
celdaPunto4x=celdaPunto4x+64
celdaPunto4y=64
add_child(celda)
func createRandomSegundaFila():
var celdaPunto1x=0
var celdaPunto1y=64
var celdaPunto2x=64
var celdaPunto2y=64
var celdaPunto3x=64
var celdaPunto3y=128
var celdaPunto4x=0
var celdaPunto4y=128
for c in range(11, 21):
print(c)
var celda = Polygon2D.new()
celda.name = "celda_"+str(c)
celda.color = "#000000"
celda.z_index = -1
celda.set_polygon(PoolVector2Array([Vector2(celdaPunto1x,celdaPunto1y),Vector2(celdaPunto2x,celdaPunto2y),Vector2(celdaPunto3x,celdaPunto3y),Vector2(celdaPunto4x,celdaPunto4y)]))
celdaPunto1x=celdaPunto1x+64
celdaPunto1y=celdaPunto1y+0
celdaPunto2x=celdaPunto2x+64
celdaPunto2y=celdaPunto2y+0
celdaPunto3x=celdaPunto3x+64
celdaPunto3y=128
celdaPunto4x=celdaPunto4x+64
celdaPunto4y=128
add_child(celda)
func createRandomTerceraFila():
var celdaPunto1x=0
var celdaPunto1y=128
var celdaPunto2x=128
var celdaPunto2y=128
var celdaPunto3x=128
var celdaPunto3y=192
var celdaPunto4x=0
var celdaPunto4y=192
for c in range(21, 31):
print(c)
var celda = Polygon2D.new()
celda.name = "celda_"+str(c)
celda.color = "#000000"
celda.z_index = -1
celda.set_polygon(PoolVector2Array([Vector2(celdaPunto1x,celdaPunto1y),Vector2(celdaPunto2x,celdaPunto2y),Vector2(celdaPunto3x,celdaPunto3y),Vector2(celdaPunto4x,celdaPunto4y)]))
celdaPunto1x=celdaPunto1x+64
celdaPunto1y=celdaPunto1y+0
celdaPunto2x=celdaPunto2x+64
celdaPunto2y=celdaPunto2y+0
celdaPunto3x=celdaPunto3x+64
celdaPunto3y=192
celdaPunto4x=celdaPunto4x+64
celdaPunto4y=192
add_child(celda)
func createRandomCuartaFila():
var celdaPunto1x=0
var celdaPunto1y=192
var celdaPunto2x=192
var celdaPunto2y=192
var celdaPunto3x=192
var celdaPunto3y=256
var celdaPunto4x=0
var celdaPunto4y=256
for c in range(31, 41):
print(c)
var celda = Polygon2D.new()
celda.name = "celda_"+str(c)
celda.color = "#000000"
celda.z_index = -1
celda.set_polygon(PoolVector2Array([Vector2(celdaPunto1x,celdaPunto1y),Vector2(celdaPunto2x,celdaPunto2y),Vector2(celdaPunto3x,celdaPunto3y),Vector2(celdaPunto4x,celdaPunto4y)]))
celdaPunto1x=celdaPunto1x+64
celdaPunto1y=celdaPunto1y+0
celdaPunto2x=celdaPunto2x+64
celdaPunto2y=celdaPunto2y+0
celdaPunto3x=celdaPunto3x+64
celdaPunto3y=256
celdaPunto4x=celdaPunto4x+64
celdaPunto4y=256
add_child(celda)
func createRandomQuintaFila():
var celdaPunto1x=0
var celdaPunto1y=256
var celdaPunto2x=256
var celdaPunto2y=256
var celdaPunto3x=256
var celdaPunto3y=320
var celdaPunto4x=0
var celdaPunto4y=320
for c in range(41, 51):
print(c)
var celda = Polygon2D.new()
celda.name = "celda_"+str(c)
celda.color = "#000000"
celda.z_index = -1
celda.set_polygon(PoolVector2Array([Vector2(celdaPunto1x,celdaPunto1y),Vector2(celdaPunto2x,celdaPunto2y),Vector2(celdaPunto3x,celdaPunto3y),Vector2(celdaPunto4x,celdaPunto4y)]))
celdaPunto1x=celdaPunto1x+64
celdaPunto1y=celdaPunto1y+0
celdaPunto2x=celdaPunto2x+64
celdaPunto2y=celdaPunto2y+0
celdaPunto3x=celdaPunto3x+64
celdaPunto3y=320
celdaPunto4x=celdaPunto4x+64
celdaPunto4y=320
add_child(celda)
func createRandomSextaFila():
var celdaPunto1x=0
var celdaPunto1y=320
var celdaPunto2x=320
var celdaPunto2y=320
var celdaPunto3x=320
var celdaPunto3y=384
var celdaPunto4x=0
var celdaPunto4y=384
for c in range(51, 61):
print(c)
var celda = Polygon2D.new()
celda.name = "celda_"+str(c)
celda.color = "#000000"
celda.z_index = -1
celda.set_polygon(PoolVector2Array([Vector2(celdaPunto1x,celdaPunto1y),Vector2(celdaPunto2x,celdaPunto2y),Vector2(celdaPunto3x,celdaPunto3y),Vector2(celdaPunto4x,celdaPunto4y)]))
celdaPunto1x=celdaPunto1x+64
celdaPunto1y=celdaPunto1y+0
celdaPunto2x=celdaPunto2x+64
celdaPunto2y=celdaPunto2y+0
celdaPunto3x=celdaPunto3x+64
celdaPunto3y=384
celdaPunto4x=celdaPunto4x+64
celdaPunto4y=384
add_child(celda)
func createRandomSeptimaFila():
var celdaPunto1x=0
var celdaPunto1y=384
var celdaPunto2x=384
var celdaPunto2y=384
var celdaPunto3x=384
var celdaPunto3y=448
var celdaPunto4x=0
var celdaPunto4y=448
for c in range(61, 71):
print(c)
var celda = Polygon2D.new()
celda.name = "celda_"+str(c)
celda.color = "#000000"
celda.z_index = -1
celda.set_polygon(PoolVector2Array([Vector2(celdaPunto1x,celdaPunto1y),Vector2(celdaPunto2x,celdaPunto2y),Vector2(celdaPunto3x,celdaPunto3y),Vector2(celdaPunto4x,celdaPunto4y)]))
celdaPunto1x=celdaPunto1x+64
celdaPunto1y=celdaPunto1y+0
celdaPunto2x=celdaPunto2x+64
celdaPunto2y=celdaPunto2y+0
celdaPunto3x=celdaPunto3x+64
celdaPunto3y=448
celdaPunto4x=celdaPunto4x+64
celdaPunto4y=448
add_child(celda)
func createRandomOctabaFila():
var celdaPunto1x=0
var celdaPunto1y=448
var celdaPunto2x=448
var celdaPunto2y=448
var celdaPunto3x=448
var celdaPunto3y=512
var celdaPunto4x=0
var celdaPunto4y=512
for c in range(71, 81):
print(c)
var celda = Polygon2D.new()
celda.name = "celda_"+str(c)
celda.color = "#000000"
celda.z_index = -1
celda.set_polygon(PoolVector2Array([Vector2(celdaPunto1x,celdaPunto1y),Vector2(celdaPunto2x,celdaPunto2y),Vector2(celdaPunto3x,celdaPunto3y),Vector2(celdaPunto4x,celdaPunto4y)]))
celdaPunto1x=celdaPunto1x+64
celdaPunto1y=celdaPunto1y+0
celdaPunto2x=celdaPunto2x+64
celdaPunto2y=celdaPunto2y+0
celdaPunto3x=celdaPunto3x+64
celdaPunto3y=512
celdaPunto4x=celdaPunto4x+64
celdaPunto4y=512
add_child(celda)
func _ready():
createRandomPrimeraFila()
createRandomSegundaFila()
createRandomTerceraFila()
createRandomCuartaFila()
createRandomQuintaFila()
createRandomSextaFila()
createRandomSeptimaFila()
createRandomOctabaFila()